Thursday, June 10, 2010

RESULT NK KLUA DAH...

cuak gak aku result exam nk klua dah nih.walopon mule2 mcm xkesah,tp jadik risau lak.haha..xtau pesal.term 3 punye exam dah la susah esp bio ngan chem.bio mmg susah tahap gajah punye cakap kau exam hari tu.

result exam ni jugak jadik penentu wether aku layak buat medic or not.die punye cut off point 215 or kalau convert dlm cgpa 3.5.harap2 la result term 3 tu ok.markah exam english confirm dh hilang 10 pasal x hantar assainment.bio lak hilang 2 markah pasal xhanta assainment gak.mmg takut gak ngan result final nih.tapi insya Allah boleh lepas kot.

tapi ape yg jadik problem skarang bukan pasal result final aku tu je tp ade gak masalah lain.aku mmg seboleh2nye xnak sambung kat AIMST tu.aku dah hantar surat permohonan ke CUCMS tp tersekat pasal xtau result final lg.JPA pun lg satu masalah pasal keputusan wether aku boleh masuk CUCMS or not berada di tangan diorang.kalau diorang tanak bg aku tukar scholarship aku terpaksa la jugak aku stay kat AIMST tu.

result final exam aku nk klua dah.kate hari rabu klua tp smpi hari ni xsampai lg.hampeh btol.tp rase2nye akan klua same ade minggu ni atau minggu depan.harap2 sangat aku lepas die punye cut off point.cuak gak rupenye aku sebenarnye.mule2 xkesah sangat tp bile sedar yg result ni bakal menentukan segalenye malah lebih penting drpd SPM dulu,jadik cuak gak.haha...tapi ape2 pon,aku berdoa kepadaMu,ya Allah moga2 cgpa diriku ini lepas dan layak untuk menyambung pengajian dalam bidang Perubatan.

dan akhir sekali jangan kita lupa untuk berdoa untuk kesejahteraan saudara2 kita di Palestin dan moga2 satu hari nanti Al Aqsa menjadi milik kita semula.ALLAHU AKBAR!!!

No comments:

Post a Comment